BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, August 28, 2009

Hari Bakat PASTI KAWASAN PUCHONG

Pada 15 Ogos (sabtu) yang baru berlalu, Pasti Kawasan Puchong telah berjaya mengadakan acara tahunan Hari Bakat PASTI bertempat di Sekolah Rendah Islam Nurul Hidayah. Majlis bermula jam 9 pagi dan tamat pada jam 1 tengahari.

Alhamdulillah program ini telah berjalan dengan meriah dan semangat kerjasama oleh guru-guru, para ibubapa dan pelajar. Sekalung ucapan terima kasih kepada pihak sekolah SRI nurul Hidayah kerana telah membenarkan kami menggunakan dewan dan surau sekolah tersebut. Juga terima kasih tidak terhingga kepada guru-guru sekolah SRI Nurul Hidayah. guru-guru KAFA dan Nisa' yang telah sedia bekerjasama sebagai juri pertandingan dan juga MC majlis.
Bermacam ragam kanak-kanak dapat kita lihat dalam program seperti ini. Ada yang bersemangat, yakin dan tidak sabar-sabar untuk menunjukkan bakat masing-masing. Tidak kurang juga yang menarik diri di saat akhir dan yang mengalirkan air mata dia atas pentas. Guru-guru terpaksa memainkan peranan masing-masing agar sesuatu program itu berjalan lancar.

Pasti Ainul Mardhiah telah menjadi juara keseluruhan utk Hari Bakat pada tanun 2009. TAHNIAH..!
Terima kasih dari MGP kawasan Puchong untuk semua yang terlibat.

sumber: http://assyifaa.blogdrive.com/