BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, June 7, 2011

Majlis Sambutan Hari Guru PASTI Malaysia 2011

Hari ini 22 Mei 2011 Ahad berlangsung majlis gilang-gemilang Sambutan Hari Guru PASTI Malaysia bertempat di Hotel Grand Blue Wave, Shah Alam, Selangor.
Acara berprestij ini dirasmikan oleh YB Dr Halimah Ali, Exco Pendidikan Kerajaan Negeri Selangor tepat jam 12.20 tengah hari.

Sebahagian Guru-guru PASTI

Cikgu Azrin dan Setiausaha DPP

Persembahan Bekas Pelajar PASTI

Persembahan Solo Suhaimi In Team

Tetamu Utama

Antara yang Hadir

Kenangan Penerima Anugerah

Guru Cemerlang PASTI Malaysia 2011

Pemasyhuran Tokoh Guru PASTI Malaysia
Pada majlis itu, Cik Rohani binti Awang Lah daripada PASTI Negeri Kelantan telah dinobatkan sebagai Tokoh Guru PASTI Malaysia 2011. Tahniah kepada beliau dan penerima anugerah yang lain !
Sesungguhnya jasa dan pengorbana cikgu-cikgu semua tiada tandingannya.

SAMBUTAN HARI GURU PASTI NEGERI SELANGOR 2011

17 Mei 2011-Kuala Selangor; Seramai 220 orang guru mewakili 22 kawasan di negeri selangor diraikan semperna Sambutan Hari Guru peringkat PASTI N.SELANGOR bertempat di stadium tertutup, Komplek Sukan Kuala Selangor. Majlis dirasmikan oleh Yang Berhormat Dr. Dzulkefly Ahmad ahli Parlimen Kuala Selangor. Turut hadir Ust Hasbullah B. Mohd Ridzwan Pengarah PASTI N.SELANGOR merangkap Ketua Dewan Pemuda PAS N.SELANGOR, Ustzh Wan Haslina Bt. Wan Hasan Ketua Dewan Muslimat PAS N.SELANGOR bersama timbalannya, Pn. Noraini Hussein.

Majlis dimulakan dengan bacaan ayat suci Al-quran dari surah Luqman ayat 12-19. Turut diserikan dengan persembahan nasyid kumpulan Fazs.

Hadiah disampaikan kepada 22orang guru cemerlang daripada 22 kawasan. Puan Siti Nor Ai'dah Bt Sukaimi daripada kawasan Sepang dipilih menerima anugerah Guru Khidmat Setia, manakala Puan Nor Jaswati Bt. Ismail dipilih sebagai Tokoh Guru PASTI N.SELANGOR. Dalam majlis ini juga turut diberikan anugerah khas kepada Ahli Lembaga Pengarah PASTI N. Selangor yang memberikan komitmen dan berkerja keras dalam menguruskan PASTI N.SELANGOR. Anugerah Tokoh PASTI N.SELANGOR dianugerahkan kepada Saudara Mohd Aslam B. Mohd Khanani. Beliau merupakan Setiausaha PASTI N.Selangor dari tahun 1997 sehingga sekarang.

~ Untuk makluman, tokoh guru dari kawasan Puchong tahun ini telah disandang oleh cik Rusilawati bt Md Isa.  Beliau telah menerima anugarah ini buat kali kedua selepas kali pertama dimenanginya pada tahun2008.  TAHNIAH cikgu Rusilawati dari Pasti Ainul Mardhiah.~


Guru Khidmat Setia (lama berkhidmat)


Tokoh Guru PASTI N.Selangor

Tokoh PASTI N.SELANGOR

Mohon maaf pada warga MGP Puchong,,

saya memohon maaf pada warga MGP Puchong dan pada pengunjung yang hadir kerana agak lama tidak update blog ni, walaupun banyak program yang telah kita laksanakan..saya akan cuba update juga biarpun dah terlewat..