BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, September 15, 2009

MAKLUMAN PEPERIKSAAN AKHIR TAHUN

salam sahabat2 semua..
sedikit makluman berkaitan peperiksaan.  Mengikut arahan dari Pasti Pusat seluruh PASTI di Malaysia akan menjalani peperiksaan pada 19 hingga 22 Oktober 2009.  Peperiksaan lisan untuk hafazan hadis, doa dan surah pula adalah seminggu lebih awal. 

Cadangan awal, kita akan mengadakan taklimat kertas peperiksaan pada tarikh yang sama dengan sambutan Hari Raya PASTI kawasan pada 17 Oktober 2oo9.  Selepas sambutan hari raya kita akan ke pejabat baru PASTI di Putra Permai untuk bincang, sekiranya ada kesempatan kita akan sambung balik ke jamuan hari raya.  ini sahaja kesempatan yang kita ada. Sekiranya ada cadangan lain, boleh hubungi kak nor.

Satu lagi makluman, hari raya MGP yang darancang pada 3 Okt 2009  dicadangkan agar ditunda ke 4 Okt 2009. ini adalah kerana pada 3 Okt 2009 adalah hari penamaan calon PRK di Bagan Pinang.  Kita yang berada di negeri jiran diminta untuk bersama membantu dalam gerak kerja ini.

peringatan: guru kanan diminta untuk menghantar analisis peperiksaan akhir tahun selewat-lewatnya seminggu selepas peperiksaan. 

Makluman berkaitan peperiksaan setara dan hari anugerah kecemerlangan Pasti akan kak nor maklumkan sedikit masa nanti,insyaallah.

ok, selamat bertugas sahabat-sahabatku..

Selamat balik kampung dan selamat Hari Raya.  Maaf zahir dan Batin.

0 comments: