BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, September 28, 2010

SAMBUTAN MAJLIS AIDIL FITRI ANAK-ANAK 3P

Pada pagi Jumaat, 24 September 2010, suasana meriah di 3P diwarnai oleh pelajar-pelajar yang berpakaian raya, lelaki berbaju melayu sementara perempuan berbaju kurung atau jubah  pelbagai warna dan gaya ditambah lagi dengan juadah kuih muih raya yang pelbagai.  Guru-guru 3P juga tidak mahu ketinggalan menggayakan baju raya masing-masing.

Awal pagi lagi pelajar-pelajar telah sampai dengan berbaju raya untuk Majlis Aidil Fitri Anak-anak 3P.  Hari sebelum itu kebanyakan mereka telah mewar-warkan baju apa yang dipakai mereka pada Jumaat itu. Seorang dua yang terlupa memakai baju raya pun, alhamdulillah, akhirnya dihantarkan oleh ibubapa mereka baju melayu masing-masing.

Di majlis tersebut juga pelajar-pelajar yang menyambut ulangtahun hari lahir pada bulan Ogos dan September turut diraikan. Kali ini sambutan bersama, almaklum, bulan Ogos jatuh pada bulan Ramadhan, bulan puasa - tiada sambutan ulangtahun harilahir.

Insyaallah, Majlis Rumah Terbuka 3P dan PAS Cawangan Putra Permai akan berlangsung pada hari Sabtu, 2 Oktober 2010.  Semua dijemput hadir.

Ikuti gambar-gambar yang sempat diambil pada majlis tersebut:

Selepas Amali Solat, semua jamaah saling bersalaman dan bermaafan
Puan Hasnah yang baru tiba dikerumuni warga kecil 3P

 

0 comments: