BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, August 24, 2008

Pendaftaran Ar-Raihan


Salam. Semalam saya sempat menjaga kaunter PASTI yang akan ditubuhkan pada tahun 2009 Pasti Ar Raihan dalam program Karnival Islam anjuran Khidmat Masyarakat Dun Sri Serdang. Sambutan pada pagi itu tidak begitu menggalakkan, dan ianya mempengaruhi kaunter Pasti tersebut..Pun begitu terdapat juga ibubapa yang mendaftar untuk anak mereka di Pasti. Saya mengharapkan pada petang dan malamnya, lebih ramai pengunjung yang akan hadir.

Saya cukup teruja dengan semangat ajk Pasti tersebut terutama sdra Fazle dan seorang lagi ajk yang saya kurang pasti namanya. Terima kasih juga kepada bakal guru Pasti iaitu sdri Faezah yang sentiasa berada di kaunter sepanjang saya berada di sana.

Sebagai salah seorang MGP kawasan Puchong, saya mengharapkan.. saya mendoakan agar Pasti baru ini akan mendapat tempat dihati penduduk setempat. Insyaallah kami guru-guru PASTI akan sentiasa komited dalam mendidik anak bangsa..insyaallah..

0 comments: